RyttarenHanna

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Hanna Kovacs - 29 juni 2011 22:44

Hej! Jag är väldigt trött!   

Visst var det varmt idag?!




Kom på att mormor åker hem imorgon!   

Hon bor liksom i ungern, så det är lite svårt att träffa henne!

Jag var så trött att jag ville lägga mig, men jag var så trött att jag inte ÅRKADE somna!

Sen så gick jag in i min sovrumms dörr   

Det gjorde rätt ont! Idag var jag och badade, men det var rätt kallt!   

Och sen rekommenderar jag en lek som är jätterolig!

(Man behöver en studsmatta, badkläder och ballonger!)


1.) Men tar på sig badkläderna.

2.)Man fyller en ballong och sätter den där bak i underdelen.

3.) Man hoppar och sätter sig och får ballongen att sprängas!



Man blir inte så värst blöt, men det är svalkande!   



Nu håller jag på att somna så måste dra nu, ska försöka att blogga imorgon!

Hej då ni som läser!   



Av Hanna Kovacs - 29 juni 2011 09:47

Heeej!



Jag mår toppen idag!

Det är varmt, god frukost, mitt i sommar'n och lite mer  Plus att all glass är god  

      Jag laddade upp dom här bilderna för att dom är lite somriga tycker jag!

Jag ska ladda upp lite filmer och bilder när jag rider och hoppar för första gången!


Shoo så länge   (la upp drinken för att den är lite somrig!) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


RyttarenHanna

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag ha mer om på bloggen?
 Dagens outfit
 Mig
 Om mitt hus
 Mina kompisar
 Bilder
 Filmer
 Intressen
 Hästar
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards