RyttarenHanna

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Kovacs - 23 februari 2012 09:16

Hejj jag var på fotbollsmatch igår och det gick gaanska bra, men förjävligt när vi mötte madesjö. . .


Första matchen:


Vi mötte Färjestaden från Öland och det blev 0-0


Andra matchen:


Vi mötte Kalmar och det blev 0-0. Gillade inte deras målis. . .


Tredje matchen:


Det gick förjävligt för vi mötte Madesjö & dom van med 2-0


Fjärde & sista matchen:


Vi mötte RM/SSK och det blev 2-0 till. . . (trumvirvel) OSS!  






Vi skulle knsk gå till finalen och då var RM/SSK tvugna att vinna över Kalmar för att vi skulle gå vidare, men dom gick inte riktigt på bollen. . .

Då satt jag, Evelina, Nicole, Emelia, Jonna och Oraphan och SKREK: HEJA VITA! Deras domare sa: Varför de? till oss o då sa vi: För vi vill gå till final. . . 


Sen åkte alla i lagethem förutom Oraphan, Emelia, Nicole, jag och Jonna.

Vi satt och kollade på prisutdelningen. Och finalen där Kalmar vann. *Snyft*


Priset för årets skyttedrottning: Hanna G. Jacobsen (Känner henne)


Priset för årets bästa spelare: Nicole i mitt lag  


Priset för årets snabbaste elr nåt sånt:  Tilde Fagergård (Känner)


Det var min dag igår!


Tack för en jävligt trevlig dag, laget!   

...

Av Hanna Kovacs - 20 februari 2012 10:15

Srry, de blev ingen StreetDance film. . .


Skittrött idag. . . Skulle vara uppe ett dygn, men jag klarade bara att vara uppe 22 timmar. . . Men nytt rekord  


Hare bra, skulle bara skriva de, Herrå!  



Jag skulle ju ladda upp bilden på dendär SKITLÄSKIGA/ÄCKLIGA apan, jag vet hur man gör de nu.. Kolla INTE på bilden om ni hatar att bli stirad RAKT i ögoneen av en APA. . .  






 


Ischa... 

Av Hanna Kovacs - 16 februari 2012 17:39

Shuue!   På SÖNDAG ska jag ladda upp ett klipp när jag dansar StreetDance till låten Levens  av Avicii.

Sen nån dag när vi ska hoppa på ridningen kan jag väl ladda upp då med??


Men iaf, jag ska FÖRSÖKA att ta mig till skolan imorron. Vi får se om jag lyckas ta mig upp  ur sängen  


Bloggar jag inte vid 7, ska jag till skolan. Har börjat följa Nellie Berntssons, Kenzas & Kissies blogg. (Fråga inte varför jag följer Kissie, hade bara lust med det)  Hon bloggar faktist rätt bra ialafall. Joooooo, Pauw elr vad hon nu heter, henne följer jag med.  Har inte tid mer, förutom med att jag lyssnar på musik & ska göra läxor snart, ses!


XOXO! //Hannacken

Av Hanna Kovacs - 16 februari 2012 11:48

YEYYY! Min förkylning har dratt iväg till min bror.. Men aja, skitsamma! (Den e inte hos mej iaf)  

Vill att fler ska kommentera o så, jag vet att många kollar nu för tiden, men inga frågar nåt eller kommenterar... Sen vill jag att ni som kollar bloggen kan tipsa andra  


Om typ 1 år vill jag ha knsk 500 läsare i månaden?? Plzz, tipsa andra  

Jag har inteså mkt att skriva mer förutom att ni ska hare gött nu !  


Herrå!     

??

Av Hanna Kovacs - 15 februari 2012 12:42

Shuue, igen  


Jag chattar med min bästis Saga på FB som också är sjuk... Frågade henne vad jag skulle blogga om, såå jag fick svaret Apor  


Hittat om Gorillan på Wikipedia:





Domän: Eukaryoter (?)


Rike: Djur


Stam: Ryggtränings-djur (?)


Understam: Ryggradsdjur


Klass: Däggdjur


Underklass: Theria (?)


Infraklass: Högre däggdjur


Överordning: Euarchontoglires (?) Spanska elr??!!  


Underordning: Primater 



Fakta om apor:


Dom stösta ögonen hos en apa finns hos arten Spökdjur. Hittade ingen bra bild men jag ittade en FETT LÄSKIG bild på den... Vill ni se den?? Gå in på Wikipedia ochsök på "Apor" och bläddra längst ner typ... Ischa!


Gibbonerna har extra långa armar som kan bli upp till 1 meter om dom hänger i trädet för mycket.. Skulle va nice att ha 1 meter långa armar!! OFC!


Aja, mot mer fakta  









 






Mantelbabianerna går ALLTID på 4 ben!!!





(Saga bad om all text) x'D


Herrå / Apälskaren Hanna och den som inte bloggar Saga som bad till all text!   


Av Hanna Kovacs - 15 februari 2012 08:55

Shuue   Fortfarande sjuk...    Fått hem en jädrigt massa läxor... 

Men jag ska testa  



Igår slog jag i lilltån i dörren så nageln sprack...   Skojjit ^^

Jag är ju smart som råkar TVÄTTA mobilen... Jag e lite knäpp ibland, men nu var det extra knäppt..  


Jag behövde tvätta mina byxor för jag hade tappat spagetti o köttfärssås RAKT på låret så jag fick ju tvätta.. Men jag såg inte att mobilen var kvar... *Snyft*


Jag har inte så mkt mer att skriva om nu.. Herrå! /Hanna den lilla bloggar'n       

     

Av Hanna Kovacs - 14 februari 2012 15:41

Hejj    Jag kom ihåg att blogga efter typ 4 timmar !!!     De är niice!   (För att va mej asså) 


Jag gick på fotojakt nyss! Tog lite konstiga bilder men aja.. skitsamma! x'D  




Älskar min synth!   




 







 

 

 

 

  I love MONEY!


   



















Snygga chokladbollar man gör då när man gör dom själv...   

 




Yeyy! Börjar bli duktig på syslöjde nue ^^


 





Påminner om  mormors gamla hund... R.I.P Snufsen!   

 





Snygg sacco-säck till mobilen! (Bevis på att jag är duktig på syslöjden)

 







Försökt lösa fanskapet i 3 månader snart... JAG KLARAR INTE ENS EN LITEN SIDA!!!!!!   

 






Min lilla förkylningshylla! ^^   

 




Pöss o kram!   

Av Hanna Kovacs - 14 februari 2012 12:10

Sorry, IGEN för att jag har glömt bloggen... Eller bloggen o bloggen, mitt lösen förståss.. Hehe xD


Jag ramlade NÄSTAN av på ridningen den 4.e o 5.e Januari... Jo, jag ska berätta varför.


Jag hade Arielle (Den söta hästen jag älskar) som jag skulle hoppa bana på, då gick det jättebra tills vi kom till ett litet lila hinder, där jag inte var riktigt berädd, så jag ställde mig lite sent.. Såå, hon gjorde bockhopp, jag tappade stigbyglarna var jättenära att ramla av men ramlade inte av ! Hanna, du får inte göra så..   x'D


Sen tog jag pricktest och jag fick reda på att jag var allergisk ot katt, hushålls kvalster (Damm) och geting..


Sen en annan gång, var det när vi skullel hoppa, då hade jag Sunny, och hon började skena o stegra... Sen samma dag ramlade Olivia av så hon fick jädrigt stor hjärnskakning..  Sen när hon skulle sätta på täcket blev hon trampad. 


Jag är förkyld idag... PÅ ALLAHJÄRTANS DAG! </3   Skojjit..


Det är bara på grund av att bilen stannade i Kalmar... Då fick vi ju ringa bärgare, för den gick inte att starta, o då blev jag ju sjuk..  *Suck, snyft*


Joooo, förresten, jag har börjat på StreetDance, kan knsk ladda upp ett klipp on några veckor?  



Låttips: Äckligt - Ansiktet


Domino - Jessie J


Spread a little light - Molly Sandén


Shotcaller - Taio Cruz (Bästa låten EVER OFC!)  


Sexy bitch - David Guette ft. Akon


Levels - Avicii


Stronger - Kanye West


Säkert fler men orkar inte mer :)







HERRÅ!!!   


Hoppas jag kmr ihåg att blogga nue! x)  

Presentation


RyttarenHanna

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag ha mer om på bloggen?
 Dagens outfit
 Mig
 Om mitt hus
 Mina kompisar
 Bilder
 Filmer
 Intressen
 Hästar
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards