RyttarenHanna

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Vilken skit man måste ta.......

Av Hanna Kovacs - 17 mars 2012 14:28

Shuue!



Jag red förra fredagen på en häst jag ALDRIG nade ridit. . .   Jag fyger av och bryter handleden. . . Sedan har jag brutit en tumme i år med. Det är det jag menar med '' Vilken skit man måste ta. . . . . . .)



 





Ush. . .      



Igår var jag på Madesjö discot med Saga. Jag träffade: Nina, Tilde och Anna. (Det var dom jag kände där ialafall)


Jag och saga var ute och luftade. När vi skulle gå ut hörde vi: Det är fest nuu! Då bara SPRANG vi in i matsalen och började dansa hur galet som helst. Förra discot i vår skola, dansade Saga så galet till den låten, så hon ramlade och somnade / svimmade.    Det var iaf SKITKUL på discot!



Puss & hej!!!


//Hanna den fule 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Kovacs - 1 april 2012 11:08

Heii!   Nu ska jag sluta blogga, hejdå!   Nää, April april!     Nu har jag tagit bort mitt gips.. DET ÄR SKITSKÖNT att slippa skiten! ;D Igår var jag med min kompis och vi skrattade så jevla mkt att jag kissade på mig och hon började gråta....

Av Hanna Kovacs - 19 mars 2012 15:21

Heii       Jag skrev ju innan att jag hade brutit armen, jag har fått nytt gips... så om 2 veckor slipper jag fanskapet!       Det var bara det jag ville säga, men... Ha de bra !       ...

Av Hanna Kovacs - 8 mars 2012 16:35

Shaoo     Jag har ganska mycket att berätta om efteresom att det har varit sportlov och jag inte har hunnit blogga riktigt.   Jag har varit med familjen och grillat, bowlat och aa, de   Min familj är bäst!     Sen har jag varit sjuk IGEN....

Av Hanna Kovacs - 23 februari 2012 09:16

Hejj jag var på fotbollsmatch igår och det gick gaanska bra, men förjävligt när vi mötte madesjö. . .   Första matchen:   Vi mötte Färjestaden från Öland och det blev 0-0   Andra matchen:   Vi mötte Kalmar och det blev 0-0. Gillade in...

...

Av Hanna Kovacs - 20 februari 2012 10:15

Srry, de blev ingen StreetDance film. . .   Skittrött idag. . . Skulle vara uppe ett dygn, men jag klarade bara att vara uppe 22 timmar. . . Men nytt rekord     Hare bra, skulle bara skriva de, Herrå!       Jag skulle ju ladda upp bilde...

Presentation


RyttarenHanna

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag ha mer om på bloggen?
 Dagens outfit
 Mig
 Om mitt hus
 Mina kompisar
 Bilder
 Filmer
 Intressen
 Hästar
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards