RyttarenHanna

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Hanna Kovacs - 28 juni 2011 15:59

Hej!


Jag har fått klagomål på att jag inte kan rida, men det är faktist sant att jag kan rida!  

Jag kan faktist lägga upp en film när jag faktist HOPPAR sen!

Så får ni som tror att jag ljuger se att jag KAN rida!

Förlåt att jag är arg, men det är inte så kul att bli kallad för ''Okunnig ryttare'' när man har ridit i 2 år! Lixom, ni fattar nog!



Ytterligare några bilder på min älsklingshäst!


      


Jag vill bara säga att ridningen i Onsdags-Torsdags gick superbra!

Jag hade den söta Doc och jag lärde mig jättemycket!

I Onsdags red vi bara ut i skogen, och i Torsdags lärde vi oss att hoppa!

Jag tror att jag vet varför vi lärde oss så mycket för
1). Vi hade en bra ridlärare

2). Det var bara jag och en till!

3). Vi hade duktiga hästar!



Som ni ser har jag uppdaterat bloggen lite!


Men måste dra nu, ska iväg och bada innan maten!


Hej då på er!




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


RyttarenHanna

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag ha mer om på bloggen?
 Dagens outfit
 Mig
 Om mitt hus
 Mina kompisar
 Bilder
 Filmer
 Intressen
 Hästar
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards