RyttarenHanna

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Hanna Kovacs - 30 juli 2011 11:45

Hej bloggen <33


Förlåt att jag inte varit aktiv på ett tag men jag måste berätta en sak!

Jag köpte en gul kofta på Intersport efter bion i går (Jag såg poppers pingviner och den rekomenderar jag!) Ialafall, koftan kostade 560 innan det var rea så jag köpte den för 60 spänn! Jag blev förvånad när jag fick syn på pengarskilnaden!



Jag ska skriva namnet på en JÄTTEsorglig låt! Den heter ''En sång från hjärtat'' och den hanslar om en tjejs bästa vän som tagit livet av sig! (Och det HAR hennes kompis gjort!)


R.I.P vem hon nu var...



Ialafall, igår skulle jag ju till bion i Kalmar och då fick vi sitta i en bilkö, för att FYRA bilar hade voltat och det tog minst 3 timmar tills vi fick åka iväg!

Så det var jättemkt tur att vi åkte 4 timmar tidigare för vi skulle göra nåt innan, men vi hann ionte eftersom att bilarna hade pajats!

Därför hade jag INGEN bra dag igår!

Förutom då att filmen var bra och att jag var med en av mina bästa kompisar!



Nu orkar jag inte skriva mer, men Hejdå!   

Presentation


RyttarenHanna

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag ha mer om på bloggen?
 Dagens outfit
 Mig
 Om mitt hus
 Mina kompisar
 Bilder
 Filmer
 Intressen
 Hästar
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards